sen en tid



Denna text berör mig på djupet, kunde lika gärna vara skrivet av mig


"Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
och försökt att hitta spår som leder rätt
ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt ska man vara sann

Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
Och försökt att känna efter hur det känns
Ja man gör som alla andra och försöker att bli van
Men jag har tröttnat på att vara likadan

Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
Och försökt att vara nån till lags
Ja man kämpar för en plats som passar både här och där
Och snart har man glömt vem man är

Sen en tid tillbaka har jag tänkt så här
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har  kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är"



av: Melissa Horn "sen en tid tillbaka"


Hennes texter berör mig
hennes ord beskriver många av mina tankar, det känns som att hon skrivit om mig, om mina känslor, om mitt liv och tankar..
Jag rekomenderar alla att höra på denna fantastiska artist. Detta ÄR musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0