Torsdag

Torsdagen var helt underbar. Men väldigt stressig!
 Svärmor kom på morgonen och hjälpte oss med att packa och putsa fönster, guld värt Martina, TACK!
Sen bar det av till Borås och shopping med Mamma och Syster. Skit kul,
Hittade en kjol, två bas linnen, en skit snygg topp, ett par stövlar och ett par stövletter. Underbart.
Riktiga fynd gjorde jag, snällt för plånboken med ;o)

Sen var det kursdags, väldigt intressant och givande, sen bar det av hem till storasyster där vi tre tjejer kacklade och delade på lite rödvin, rensade svamp och bara myste. Flippade väl ur som vanligt när jag spottade tandkräm på Linnéa, mamma bröt ihop i trappan då hennes fötter såg för jäkla roliga ut, jag spottade ut min medicin med vatten i köket när Linnéa började skratta och jag trodde nästan att jag skulle kvävas en liten stund när vattnet åkte ner i lungorna (det som inte kom på golvet vill säga) Rann även en del vatten ur näsan, ytters obehagligt!
  När vi försökte sova gick det inte aå mycket bättre haha

Idag har jag varit ute och ätit lunch med pappa, gott gott, finns ingen bättre thai mat än det stället, mums!
Sen har vi kollat färdigt på Ice age 3 haha skit kul!
  Nu åker vi snart och jobbar, har hela helgen ihop med pappa.
Tack för två mysiga dagar!!

Puss o kram familjen

Kommentarer
Postat av: Nea

Den dagen minns jag :) Kjolen var finast!!!



Älska på du!!

2009-10-10 @ 18:51:12
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0