varför????

Jag var och handlade mat med min pappa igår, då kom det in en kille från posten som skulle tömma lådan inne vid ATG ombudet. Han var väl fin, men det som slog mig är hur otroligt fina killar är i postens shorts.
Jag vet inte varför, de flesta yngre killarna blir det, snygga vader, det är inget jag brukar se på annars men, ja, och byxorna är väl kanske inte de finaste heller.
Kan det vara färgen? Jag betvivlar det, det är ju en vanlig blå färg.
Jag vet inte hur detta kommer sig men jag grubblade på det när jag såg honom och upptäckte att han log lite roat åt mig då han måste sett hur jag stod och stirrade, ber verkligen om ursäkt, det är dom där byxorna!

Natten har varit lugn, men jag har drömt så konstigt de sista mornarna när jag har kommit hem och lagt mig.
 Min äldsta syster ska snart ha barn och detta är något jag tänker på och längtar mycket efter, men vilka sjuka drömmar jag har om henne och den kommande bebisen!
 Igår drömde jag att båda mina systrar skulle ha barn, vi skulle åka till Gbg till en speciell förlossningsklinik där de ville föda, men Anna fick värkar och vi skulle inte hinna dit. Det var helt enkelt så att barnet var på väg på en gång och jag fick hjälpa det till världen. Det va ju inte så märkligt men däremot: Jag skulle koka vatten att blöta handdukar i, i denna enorma gryta med vatten slängde jag ner två kycklingar som jag tänkte att jag kunde koka på samma gång,,,
Jag menar VA!!?
 Jösses, jag vaknade jag och satte mig upp i sängen och undrade som så många gånger förr; Vad får jag allt ifrån?

Va rädda om er! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0