dan före dan före.....

Dagen har knallat på, dock inte haft flyt direkt.
Dagen började inte så bra.....
Vaknade med en sån fruktansvärd träningsvärk i ryggen, känndes som att jag tränat timmar dagen innan (vilket jag givetvis inte hade gjort) fick ta mej fan rulla ur sängen för att komma upp!
Går upp, ska göra morgonbestyren på toa, däribland kissa och byta om, vad gör jag? Jo jag fäller upp toalocket, tar av mig mina trosor och är precis på väg att släppa dom i toastolen när jag kommer på vad jag gör... Vaken? knappt...
Fortsätter ut i köket, lägger fram medicin, fel medicin, katternas, tog dock inga! inga alls, glömde dom där fram till i eftermiddags.
Gör i ordning en tallrik flingor och mjölk, sätter på kaffe, bär ut min frukost till V-rummet och ska sätta mig ner i soffa, häller ut nästan all mjölk i knät, väldigt kallt. Äter sedan upp flingorna med ytterst lite mjölk...
Kaffet smakade bra...
Jag glömmer ringa fotorgafen på avtalad tid, bestämmer en tid för hämtning av fotona...
Ställer mig för att göra köttbullar.. River ner löken och en bit av min tumme på rivjärnet. Plåster ajajaj och fram med en ny lök.
Ska lägga bullarna i stekpannan och sätter ner hela toppen på långfingret av någon anledning och det fräser till i pannan, då insåg jag att jag kanske inte ska göra mkt mer denna dag utan bara ta det lugnt o fint!

Åkte till kinna o hämtade mina saker, handlade lite, sen ringde jag hanna och vilken tur jag hade, hon slutade precis jobbet så jag plockade upp henne och vi åkte hem till henne för att dricka lite kaffe, det va mysigt och inga missöden uppstod.
Sen dess har jag varit hemma, satt upp stjärnan i granen, blev för övrigt skit fult, kollat tv, druckit kaffe o smaskat på mina lussebullar, dammsugit och nu är jag så SJUKT rastlös o uttråkad så jag kan spy!
Försökte mig på att göra hemmagjord risgrynsgröt med, tur va väl det så att jag fattade att det inte går att göra det. Skulle haft det på julafton så jag oxå kan käka gröt men jag säger bara  DONT DO THIS AT HOME!!!

Nu ska jag åter inta soffläge...
tack för denna mindre roliga dag och god natt



Kommentarer
Postat av: Katten

Nu tycker jag synd om dig emelie!!!

2009-12-22 @ 23:24:33
Postat av: Nea

Men det var lite kul att få dina aggro-mess angående gröten ;) See y'a tomorrow.. pusspuss

2009-12-23 @ 21:23:51
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0