julen smyger närmare

Nu är det inte många dagar kvar, och en hel del kvar att stå i.
Idag har jag tänkt göra köttbullarna, städa toan (orkade inte det när vi städade resten) och så ska jag hämta skivan med bilderna från fotograferingen. Blev super fina bilder verkligen! tråkigt att de är så dyra bara...får se om vi kan köpa det i födelsedagspresent till oss själva kanske.
Igår bakade jag lussekatter, dom blev inte så vackra men dom smaka himla gott faktiskt! Malin va här o "hjälpte till" (med andra ord hon satt o åt knäck o kolla på haha sötnos) Mysigt att ha lite tid bara hon o jag. Drack glögg, satt och prata om hur det va för några år sen och vart livet har tagit vägen o hur roligt vi hade när vi bodde grannar i våra första lägenheter på vallgatan.
Det hände mycket tråkiga saker under den tiden men som jag sa till Malin så när jag tänker tillbaka på den tiden så har jag ljusa minnen, tänker påå hur otroligt kul jag hade o hur enkelt det var att gå i skolan och bara vara =)       
Tyckte man ju inte då och det var inte bara att glida på en räkmacka men det va inte samma sak som nu, jag menar inte heller att livet är skit efter skolan när det "börjar på allvar" men det går ju inte att jämföra.. det känns som två olika liv.
Och vilka resor vi gjort i livet Malin, både du och jag. Känns så otroligt skönt att veta att jag har dig vid min sida igenom allt vad mitt liv kommer med, du är min bästa vän, min själasyster. Jag älskar dig gränslöst!


Här kommer en tjusig bild på mina kusar




och en lite kisse under granen, dom är faktiskt duktiga, har inte tagit sänder ngt i den/vält den, endast badat tassarna och druckit ur vattnen i julgransfoten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0