Soffläge nu!

Söndag är en vilodag.. då bör man hylla denna genom att just vila! Varken städa diska eller göra andra "måsten" på hela dagen.
Jag har börjat min söndag med att åka med svärmor för att kolla då min Käraste hade fotbollsturnering. Det va roligare än jag trodde men de borde ju verkligen tänka om innan de sätter alla åskådare på stenhårda träbänkar utan ryggstöd. Rumpan va inte i form efter några timmar!
Helgen för övrigt har varit rolig. Mamma fyllde år i fredags men det hölls kalas först i lördags. Mycket roligt och hon fick den bästa presenten någonsin så det va mycket tårar känslor och framförallt skratt.
Sedan lyckas ju min vän övertala mej att gå med ut i piss staden Borås på kvällen, mycket trevligt folk vi gick ut med men va är det för jävla ställe? Borås. tacka vet jag Kinna! haha. Det roligaste va nog ändå när jag fick en lapdance av David, jösses... sedan gav vi oss på strippstången på krogen och visade Boråsarna hur det ska gå till! Tro mej, det hände mycket galet den kvällen som man inte böt tala högt om, är övertygad att vi hade klassats som sinnessjuka direkt.
Skönt att vara relativt nykter och städad så man inte vaknar med världens ångest.. söndagsångest, ett välkänt tillstånd.

Nu sitter jag och smider planer och längtar efter vårat hus, bara 2-3 veckor kvar innan vi sätter ner de första lådorna i huset och börjar något nytt! kan knappt bärga mig.
Huset är fantastiskt, och framförallt, det är vårat! Mitt o Markus.. du o ja. och våra två små bäbisar..
nu ska jag nog iaf, trots att det är söndag, sätta igång o bringa lite ordning så det kan bli mys ikväll.
Skickar en extra tanke till min kära familj, utan er vore inte jag här idag. Jag älskar er förbehållslöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0