2 underbara dagar med familjen

Har haft två underbara dagar med familjen.
I torsdags var jag hos mamma och käka middag hos mamma och hans, med två gamla vänner till familjen, inte träffat dom på skit länge så det va riktigt roligt. Åt god mat,, mums! Helt underbart, bara prata och äta o mysa.
 Igår va jag hos mamma med. Strosa runt, hjälpte till lite, inte särskillt mycket dock ;o)
Sen kom Linnéa på kvällen. Hjälptes åt att sortera gamla saker mamma hade plockat ihop från när jag var barn. Herre Gud så lustigt, hittade massa gamla kärleksbrev jag fått. Riktigt roligt att läsa!
   Sen satte vi fyra oss och tog en öl och åt småplock, och spelade spel. Det blev helt hysteriskt vid bordet! Ett ord spel, va fasen hette det... Sista ordet? inte säker...
Men roligt var det iaf! vi är inte de bästa i världen på att förklara ett ord. haha
 Ex: Linnéa förklarar för Hans"man är sjuk och får blåsor och äckel som trillar av!!!!!"  Rätt svar: Spetälsk.
        Jag förklarar för Mamma:  "Det är ett land! Lalalala" (sjunger på Frankrikes nationalsång) 
                                                             Mamma svarar: USA!        Rätt svar: England

herre jösses, ja det va helt sjukt roligt, skrek och gapa som idioter och skrattade tills tårarna sprutade!
  Sen åkte jag med Linnéa hem till henne. Satt och kollade på bloopers från friends, sjukt kul, tröttnar aldrig.

Nu väntar två nätters arbete igen, sen är jag faktiskt långedig, ska bli skönt. Försöka hjälpa mamma att flytta tänkte jag, om jag är till någon hjälp vill säga och inte bara springer ivägen ;o)
 
Älskar Dig Världens bästa Mamma
                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0