Smått & Gott

Längesen jag skrev nu. Har varit så fint väder så har inte suttit vid datorn något. Har varit ledig en hel vacka så har legat ute i solen och bara haft det gott!
  Va nere i Vbg med syster o Markus en dag, riktigt mysigt, sen sov Linnéa kvar hos mig och Andreas kom på kvällen så vi fick en hel kväll tillsammns alla tre syskonen. Jätte kul. Händer inte så ofta.

Var på födelsedagsfest på Särö hos Malin i lördags, va jätte kul. Vi fixa och dona hela dagen bara jag o Malin, gjorde mat och tårta duka och hade det hur bra som helst bara hon och jag!
Sen kom gästerna och maten blev goood =)
Var en perfekt kväll, mysig, lagaom mycket folk, lugnt och trevligt, mycket roligare att sitta några och äta dricka lite vin och verkligen umgås.
    Tack Malin! <3

Nu har jag jobbat inatt och har en natt kvar, ledig ett par dagar sen, tänkte försöka börja packa lite smått, flytten närmar sig... Mamma flyttar ju oxå snart. Till Falkenberg, det känns långt borta men jag har ju mamma så nära mig i hjärta och själ så det ska nog inte bli något problem.
Ser fram emot vår nya lägenhet faktiskt, spara lite pengar och sen resa för det, jag och Markus på upptäcksfärd i stora världen!!! =)

Nu ska jag äta med min Far och farmor.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0