Lååång helg, P-piller




Helgen verkade aldrig ta slut, och inte hann jag ta vara på det fina vädret, sov bort dagarna och jobba nätterna. det suger!
 oh ja nu är jag ledig, och det är tråkigt väder.. suck..

Va på apoteket idag, hämtade ut mediciner och P-piller till mina katter, helvete va dyrt det va!
Sen när jag öppnade förpackningen och skulle ge dom varsit så va dom jätte stora. Fattade inte hur i hela friden jag skulle få i dom det. Men jag har ju helt fantastiska katter. Dom bästa och mest tacksamma i världen. Do m äter ALLT!
 Jag la bara ett piller på golvet framför dom och gluffs! Så va dom borta. Dom åt det utan att bråka det minsta.
Älskade kottar =)


Markus jobbar inatt igen, sen är han ledig till fredag och då är det hans tur att jobba helg.
Är glad för hans skull att han inte jobbar när studenterna ska tälta vid skolan, hade nog itne varit så roligt för honom att behöva bryta upp deras firande. stackarn. Å ja.. min lilla plutt.. både gillar och ogillar hans jobb.
Gillar det för att han är jävligt het i uniform (alltid varit svag för poliser osv)
Ogillar det för att det inte är ett jätte säkert jobb han har. Det finns så många idioter som vill dom illa.
Han är iaf den finaste i världen! och han är miiiiin =)
Älska dig pytte. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0