Shoppat

Idag har varit en bra dag!
 Åkte till Gällstad med Älsklingen, Natta & Uffe. Där mötte vi upp syrran och mamma.
Först gick vi på lager 157, där hittade jag en jätte fin klänning, den ropade på mig och slutade inte förens jag stod i provrummet med den på,  och!  Den va ju underbar!
 Sen har jag ju en helt underbar sambo, så han köpte klänningen till mig. Visst är han fin!
Efter detta va pojkarna o Natta hungriga, så dom gick o käka pizza, Vi andra tre tog en kaffe o riktigt kletig kladdkaka istället. Mysigt att få lite tid med Mamma och storasyster.. prata om allt mellan himmel och jord.
 På scorett hittade jag två par fantastiska, och vackra skor (ja, skor kan va vackra)
 Linnéa som är en klippa på att hitta bra skor till mig. Riktigt duktig på sitt jobb och hon står ut med såna fruktansvärt besvärliga kräsna kunder som mej =)
Samanlagt hade skorna gått på 1300kr, men det bästa var att rean gjorde det snällare för plånboken, plocka bort en nolla.
Snacka om fynd!!! 130kr för två par dö läckra skor.

Ikväll ska jag till Linda och umgås lite med henne, ska bli mysigt!
Saknar dig skrutteplutta.
Först ska jag bara lägga mig och jäsa på soffan, käkat precis, gott. "Spagetti o köttfärssås alla Emelie" Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0