Intensiv natt!

Har varit en minst sagt intensiv natt. Sprungit fram o tillbaka hela tiden, inte suttit ner någon längre stund.
Skulle egentligen inte jobbat, men fick hoppas in hela helgen. Så jag missar tyvätt Toffes 25års fest. Har ju längtat så efter denna lördag. O givetvis ska jag jobba fredag lördag och söndag natt... Kan med andra ord inte göra ett jota, inte nått. Sova.. jobba.. sova.. jobba osv... Ja jag är trött o grinig nu. Kl är 07:08 och jag har inte sovit sen igår vid den här tiden, usch va har jag gett mig in på. Jag e bitter!
 Kollade på det nya schemat för sommaren inatt med. Hade från börja 21 nätter.. nu har jag 30.. Det är pengar men Gud va jobbigt! Money makes the World go round!!!
 
Jobbar hela helgen med Daddy, det e mysigt, fungerar bra tycker jag. Av mina 30 kommer jag att jobba 11 tillsammans med honom. =)

Nu ska jag krypa ner i sängen, en skön mjuk säng.. Ett svalt nyvädrat rum, en bok och det bästa av allt en snus.
Sen somnar jag förmodligen på en gång!

Ha en skön dag i solen, ta vara på den! är jätte avundsjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0