Massa möten idag

Har så mycket att göra idag, fast det är en sån dag man vill sitta i myskläder i soffan hela dagen!
Var först på arbetsförmedlingen, pratade lite med Fredrik. slltid trevligt =)
  Nu ska jag snart åka till jobbet, möte och kolla schemat för sommarn, hoppas att det inte blir för mycket, vill kunna ta jobbet i Vbg på sjukhuset med.. Hade varit roligt, det är ju ett helt nytt sjukhus med nya möjligheter!
Efter mötet på jobbet ska jag iaf träffa Pappa, kanske gå ut och äta..
Sen har jag kurs ikväll i Borås kl 18.. Ska bli riktigt roligt! Känns alltid lika bra att gå dit.
Men vad vi diskuterar eller vad det är för typ av kurs känner jag inte för att ta upp då det är ett ämne som alla har delad uppfattning om. Men jag vet iaf vart jag står. Det finns ingen annan förklaring till allt som händer, allt som finns.. hehe ja..
 Och om ni undrar så är det inte något religöst samfund eller dylikt  ;o)

Jag känner mig alldeles nyförälskad nu, min lille pytt är det finaste som finns, vi är som gjorda för varandra!
Hade en skit mysig kväll igår.. Låg i sängen och jäklades med varandra bara.  Skratta så jag höll på att kissa ner mej!
Det är vi, det är så härligt, jag skrattar alltid med dig, ett ärligt hjärtligt asgarv! hehe kanske inte det vackraste på denna jord men det kommer verkligen från Hjärtat. Det är där du finns i mitt Hjärta

Älskar dig Markus!

Blev tillsammans den 20/3 2008
Förlovade oss den 10/4 2009

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0