ovan att jobba

Har jobbat min första natt på nya jobbet. Är jätte trött nu, ska bara äta sen vila inför nästa arbetsnatt.
Det var ändå en lugn natt, skönt. Bara det inte blir för lugnt, då tar natten aldrig slut. Har hamnat på samma jobb som min pappa. En spännande situation, jätte kul faktiskt.
Inte drömyrket men det är det som sätter mat på bordet och betalar räkningarn, så jag är tacksam.
 Håller på att baka en paj som jag tänkte ta med mig =) gott, rabarber och röda vinbär. Mums!!

Saknar min lilla gris hemma, ses en stund i morgon sen ska jag åka till Cathrine i B-Torp. Gökotta väntar på torsdag! Mer om hur detta blev kommer under helgen beronde på tillstånd haha.

Stolt över dig lillebror, du kämpar så! Belöningen kommer när du står där i finkläder med mössan på sne, en flaska champange i handen och du skriker för fullt! Student 2009!!!
Kalaset kommer att hållas hemma hos mig, ska bli mysigt att få ha det hemma.. Hoppas på fint väder så vi kan sitta ute i trädgården. Hur som helst så kommer Andreas få en underbar dag!


En puss till mina tjejer där hemma. Och Markus! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0