Söndag

hade en jätte bra kv'll igår. Va hos Erika och Toffe, kollade på Robinson och drack lite öl. Måste ju säga att helt fel person åkte ut! Angela skulle vunnit hela skiten. Fy fan va dåligt, hon va helt klart starkast av alla, grym!
Efter robinson kom guitar hero fram, med trummor och mic oxå, jag kan ju säga dirket att jag suger på trummor, va skit svårt. Men ett jävligt roligt spel, mycket vackert sjunget av dig Toffe,, verkligen ;o)
Tack Erika, hade jäte kul.

Nu väntar jag på att mamma och Hans ska komma, dom borde dyka upp snart. Ska hälsa på innan mamma ska iväg på ett möte i skene. Alltid roligt när dom kommer.
Så jag kanske borde kliva ur sängen och sätta på lite kaffe....
Har redan varit uppe, gav Markus frukost på sängen, riktigt nöjd med mina smörgåsar, men han va skit trött så han uppskattade nog det inte så mycket när jag kom in och sjöng "Ja må han leva, ja må han leva, grattis på din ofödelsedag älskling" Hans blick va underbar, helt förvirrad!
Han åker ikväll, inte nått kul att va utan dig bejbä, saknar dig hela tiden.


Nog! upp och tvätta bort bakfyllelukten! (mest från M)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0