Fru Svensson

Nu har vi äntligen köpt bil, en Volvo v70 =) svensson svensson svensson haha jag gillar det.
Skit go att köra, bara mysa runt i, markus uppskattade inte detta när vi varnit och hämtat mat. "Nu får du för fan trycka på gasen oxå! Maten hinner ju bli iskall.." hehe jag myste ju bara lite.
Dagen har varit toppen, bara bra!
Inte nog med att vi äntligen fått vår bil, markus har fått en heltidstjänst! skit bra älskling! jag är bara så glad idag!
Avslutade kvällen med att umgås med min kära bror, satt under ett täckte, tittade på tv, käkade pepparkakor och drack julmust, hur mysigt låter inte det på en skala.?
Allt ont och hosta är som bortblåst, känner mig bara lättad och lycklig!

Nu kan jag på allvar fundera på om jag ska hoppa på utbildningen jag längtar så efter.
Pratade med mamma lite om det igår, sa att det kommer ju i vilket fall inte hända förens Markus har ett heltids jobb så att det blir lättare ekonomiskt.. Och vad händer? Dagen efter jag kollat på skola och satt detta som krav får han jobb! A sign or what!!!!???
Jag vill verkligen jag vill jag vill jag vill!
För dom som inte vet det så är det Nagelteknolog jag vill utbilda mig till. Jätte intressant, kreativt och ett socialt arbete. Tror det hade passat mig perfekt!





Nu ska jag inte skriva mer utan krypa ner i soffan hos min kära fästman och bara ha det gott och njuta av denna dag. Ljuva Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0