Allt för längesen nu!

Har inte skrivit på hundra år känns det som, ber om ursäkt!
Mitt i flytt och internetbeställning har det bara inte blivit av, har hänt hur mycket spännande som helst ju, fast orkar nog inte skriva om allt =)
Vi får ta det lite pö om pö eller vad det nu heter.
Va inne på min systers blogg precis, skit kul läsning, den rekomenderar jag varmt,  en del mode mm.. 
www.skorpansaventyr.blogg.se
Känner mig inte särskillt motiverad till något idag, mår fortfarande illa, fattar inte vad detta är...
Hade planerat ett ryck i hemmet (man kan tro att det bor en stor familj här så som det ser ut) boka tvätt-tid, ta en promenad, söka lite jobb.. hmm, leta bil. Våran har ju gått sönder och jag vill bara se den krossas så det skriker om det!
oh ja. orkar inte sitta här, känner inte för det men ska som sagt försöka ta tag i bloggandet igen.
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Nea

Söta syster, ville väl mest tacka för besöket.. kanske också säga att eran röra kommer lösa sig, har du satt in hyllor i klädkammaren som jag sa till dig?? ;) älska

2009-10-13 @ 21:35:41
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0