Fredagen/Lördagen

Så skön fredag jag hade. Kom hem till min älskling, hade planerat en mysig kväll tillsammans då vi inte setts på evigheter. Blev inte som vi hade tänkt men det blev bra iaf!
Svärmor+svärfar kom hit, hjälpte oss att sätta upp hyllor,sy upp gardiner och givetvis få uåå hemmabio =).
Blev jätte fint men jag somnade givetvis i soffan ju längre ner i den jag sjönk när vi tog en paus för att se på Idol. Lite jobbigt, jag hann inte säga hej o tack ens en gång.
Men Markus pappa kom även idag och gjorde klart det sista. Är hur nöjd som helst!
vi har kommit en bra bit på väg nu för att få detta till vårat hem,. Större delen av lägenheten ser bra ut nu, nästa projekt är sovrummet som ser ut som om finska vinterkriget dragit igenom! eller andra världskriget kanske.. ? Ehh ni försåt att det ser ut som fan.

Så här blev våra nya hyllor...





fint va =)


Malin har oxå varit här och fikat med mig idag, stackarn är sjuk men ändå tog hon med sig saxen för att klippa min lugg, tog lite av det slitna på sidorna med. fin hon är..
Kan det bli bättre än att din frisör kommer hem till dig OCH har med sig kakor haha.
Massa kärlek till Dig gumman min!

Min Malin




Kvällen bjuder på fest, ska ha hem folk hit, ska bli riktigt roligt faktiskt!
Händer inte så ofta att vi har folk hemma.. ser fram emot kvällen.
Får se om jag lägger upp en bild på hur jag ser ut i hår o kläder sen..

massa pussar till familjen! <3

Kommentarer
Postat av: Nea

shit vad bra det blev!!! Good work, sa ju lägenheten har potential ;) love you!

2009-10-25 @ 06:36:58
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0