irriterande!

Natten var hemsk!
Va jätte trött så jag gick och la mig strax efter tio. Lyssnade lite på min talbok och väntade på John Blund. Men kom han kanske? Nej... vred mig av och an en bra stund. Sen kom Markus och la sig.. Han låg och vred sig han med..
Jag hade SÅ ont i ryggen att jag inte kunde somna, jag provade alla möjliga ställningar för att ligga på ett bekvämt sätt som inte gjorde fullt så ont att jag inte skulle kunna sova. Men det va hopplöst.
Satte mig upp, räta ut ryggen, la mig, gick upp och tog ett par varv i lägenheten, la mig. Blev förbannad och lessen på ryggen.
Markus kom med förslaget att vi skulle gå upp och lägga oss på soffan, sätta på en film och se om det gick lättare för någon av oss att somna.
Vi satte på en film markus sett tidigare vilket resultera i att den lilla grisen snarkade gott på mindre än fem minuter in i filmen.
Och jag vred mig.
Gick upp och tog en värktablett.. hjälpte ej.
Gick upp och tog en sömntablett.. somna ej
Gick upp och värmde lite mjölk vilket jag aldrig trodde att jag skulle prova, ganska gott men... Hjälpe ej.
Fan, kollade klart på filmen som faktiskt va riktigt bra. Sen stängde jag tv och lyssnade på min bok igen,
sista gången jag kollade på kl var hon 04:03...... Tog en stund till men sen måste jag somnat.
Och när vaknade jag?? Halv nio.............................................

Kvällen var iaf jätte mysig, kollade på tv och gosade i soffan =)
Längesen vi hade en ledig kväll ihop, värdefullt!
Har försökt sova under dagen utan att lyckas, måste vila innan jobbet inatt, vet inte hur jag ska orka med det annars. Panik!
nå ja, inte mycket att göra åt.
Tack svärmor för att jag får låna din bil till jobbet!!!

Kramar till er!


Min Familj =)



Fia

Ester

Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0