Myskväll

Ikväll har Marika & Stoffe varit här, vi har ätit paj och kollat på idol och bara haft det mysigt! Hur härligt som helst.. Nu är hon allt bra rund om magen och jag vill inte alls vänta på bebisen längre, föreslog att trycka på ordentligt och dansa lite men verkade inte som en så populär idé, förstår inte varför ;o) Lilla Maw med Stora magen..
Sitter och väntar på min man nu, vill att han ska komma hem, inte setts på hela långa veckan så det ska bli skönt att få kramas ordentligt..
Är ledig hela helgen nu, ska bli riktigt gott och jag ska inte göra många knop, bara gå hemma och mysa runt tänkte jag faktiskt.
Jobbat tre nätter och innan det var jag ledig 14 dagar så det har tagit ganska ordentligt på krafterna.
Är för övrigt mycket nöjd med vem som åkte ur Idol idag, jätte duktig på att sjunga Camilla men du har stört mig sen start!

Funderar nu på om jag ska gå och lägga mig, är säker på att jag skulle somna gott, eller om jag ska tvätta av mig sminket ta på mig morgonrocken och sätta på ett avsnitt av "mammas pojkar" så lustig serie, dom gör tv av allt, det är skrattretande men jag kan inte låta bli att vilja titta på det,
en av mammorna och ett flertal av brudarna har ju inte en enda indian i kanoten!
Det får bli ett bra avslut på bloggen ikväll..
Tänker på min familj lite extra idag, vill bara tala om för er att jag älskar er så mycket!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dej med Familjen POK

2009-10-17 @ 10:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0