tråkigt

Nu är jag hos pappa igen, jobba som väntar i veckan. Är så arg över att våran bil har gått sönder. Det betyder att jag måste stanna hela veckan i Hillared och får inte träffa min kärlek på hela veckan, precis som förra. Saknar honom jätte mycket ju. Inte för att jag har ngt emot att vara hos pappa, inte alls men hemma är ändå hemma och jag behöver en bil nu!!!!
  Har tagit med mig katterna denna gången, behöver jag inte sakna dom iaf, önskar att jag kunde packa med Markus oxå men det går ju inte =)
Tråk tråk..
  Nattmöte idag på jobbet med men det hoppar jag över faktiskt, känner inte för att åka till jobbet kl 19 va där i ca en timma och sedan åka hem, sätta mg, ta en kopp kaffe sen åka igen, jag sa nej tack!
Sitter och försöker designa min blogg men går inge vidare då det verkar va något fuffens med sidan för tillfället, det går jätte trögt och jag har inte nog med tålamod till det, så det fick bli ett inlägg istället trots att jag inte har något vettigt alls att skriva. Kan ju beklaga mig lite mer medans jag håller på. Sate mig precis ner för att göra i ordning mina naglar på nytt, fransk manikyr är min favorit, sitter och pillar med det, kom att tänka på att jag åker till jobbet om 2,5 timmar och kommer sprita händerna hela natten och så mycket va det för den manikyren! Bröt för det! men det e fint en stund iaf =)

Nu ska vi se om jag kan få till en snyggare blogg, ha inga förhopningar!

kram så länge!


Använder ett billigt vitt lack och lägger den vita kanten och sen har jag IsaDora 102 champagne frost som överlack i 2 lager, tycker jag blir finfint!

Kommentarer
Postat av: Nea

Det var jättefint den stunden det varade :) Puss på dig!

2009-10-19 @ 20:47:11
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0