AWSOME!!!


Har haft en riktigt bra dag.. om man bortser från att jag går på reservens reserv i energi och andra små missöden under dagens lopp så tycker jag att den har varit underbar.
 Shoppat (Lovely IKEA) umgåts med pappa hela dagen, varit hos storasyster och hjälpt henne lite med städ, tro det eller ej men tillomed detta var roligt ída. TOPPEN!
 Kvällen har vi avslutat med lite fredagsmys jag o pappa, givetvis kollade vi solsidan och hur jävla roligt är det inte?!
En vän till markus sa till mej en kväll att jag var lik "Anna" i denna serie.. jag kunde inte förstå honom riktigt..
Jag menar.. hon är väl gullig... men det var tydligen hennes sätt att vara.. I mina ögon är hon en väldigt rar människa med en ganska bestämd och lite lätt aggresiv sida. Så.. vad menar du Viktor?
I dagens avsnitt när då denna kvinna skulle föda barn kan jag förstå vad han menar och faktiskt se mej själv i henne haha
 Nåväl... nu är det dags för sängen.. I morgon väntar festligheter för att fira Linnea =)

natti natt allihopa!





Den senaste tiden har jag tänkt mycket på dej,
jag vet inte om du någonsin förstod hur mycket du gjorde för mej.
Jag ser dej framför mig, jag hör din röst,
jag kan åter känna hur du plocka stenar från mitt bröst.
Jag önskar att jag kunde förklara,
hur mycket du gjorde för mig, bara genom att vara.
Du var där, du såg mig gråta,
du satt hos mig när jag skrek, och önskade att jag kunde förlåta.
När mörkret föll över mig och jag fick panik,
då fanns du hos mig och hörde mitt hjärtas alla skrik.
Jag vill tacka dej från djupet av mitt hjärta,
för att du hjälpte mig att bearbeta min smärta.

1/5-08 --> 12/6-08
       Rasmus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0