bitter borde vara tacksam


Sitter nu och stirrar på klockan och hoppas att den aldrig blir nio ikväll.
 Vet inte om jag någonsin varit så omotiverad till att jobba. Känns riktigt surt...
Bitter är jag men borde vara tacksam?
Tacksam??? borde jag det?
 Eller är det något jag borde känna för att det är "rätt" i så svåra tider när bristen på arbete är så stor?
Borde??? ja, ja vet inte jag men nu känner jag mig iaf inte tacksam...
Ärlig och stor tacksamhet hade jag kännt om jag efter tre år som timvikarie och faktiskt duktig på mitt jobb hade fått en heltid med något som jag verkligen trivs med.. DÅ!
 Jag får helt enkelt knäppa mina händer och be till de högre makterna att det snart dyker upp... Att jag blir förlåten för mina synder och får ett bra jobb..... =)



Kommentarer
Postat av: Bossan

Det kunde varit värre.. Ja vet..hata komentar.. men jag älskar ju dig!

2010-04-19 @ 22:10:17
Postat av: Anonym

Jo visst kunde det, men det är på gränsen... inte mycket värre ;o) älskar dej med chefen!

2010-04-20 @ 16:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0