Du kysste mig, jag grät






Maten står i ugnen, idag serveras det ungsbakad falukorv och Emelie's potatismos, ska bli gott!
Är dödens trött, ögonen händer inte alls med mig idag, de lever ett eget liv och flackar hit o dit utan att jag hänger med på det riktigt =)
Blir nog inte må¨nga knop gjorda idag, eller det e planene. Fast jag känner för o röja upp här, gillar inte stööök!
Sen har jag en DH dejt ikväll (Desperate Housewives) Hanna min Hanna kommer och myser med mej, en stor skål popcorn och våra hemmafruar, jag har lovat att hålla händerna på täcket...
Anyway, dags att mosa potatisen till ett härligt mos, i med fett och maten står på bordet!

Ett STORT grattis till Lillebror, Jag är så stolt!




Love






Jag är 22år och trött på arbetslivet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0