Vagga mig tills sömns och säg att allt blir bra


Min sambo, bästa vän och fästman.. Den bästa som finns!
 Han är för söt, igår fick jag ett sms; "Idag är din dag, Du bestämmer vad vi ska göra, vad vi ska äta och när vi ska sova.. När du vill att jag kliar dig på ryggen osv. Jag älskar dej"
Jag åkte först in till Borås med pappa och Andreas för att inhandla lite julklppar. Mysigt!
 Sen kom jag hem och visade vad jag köpt, NÖJD =)
Vi röjde upp i köket och ställde oss sedan och gjorde julgodis ihop,Knäck, hattefnattar och ett märkligt recept på.. en slags fudge.. (Stavas det så? fult iaf.. ) Allt blev väldigt gott men var nära ett nervsammanbrott då det sistnämnda godiset skulle hällas i en form.. Stelnade direkt! Nåväl, det blev gott!
 Vi kollade på en film uppkrupna under ett täcke i soffan, Gick och lade oss ganska tidigt (för att vara oss) Prata och mysa på kvällen är det bästa!
 

Att andas in din doft vid din hals,
att ligga på ditt bröst och höra ditt hjärta slå,
att lägga min hand i din och se hur perfekt de passar ihop,
att känna hur du kramar om mig i sömnen,
att ligga omsluten i din famn fast jag är alldeles för varm..
Det är några av de sakerna jag älskar så mycket med dej!



Kommentarer
Postat av: Bossanavp

= ) <3

2010-12-27 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0