Alla vägar har sitt pris


Vilket väder! shit va det blåser kallt, helt galet verkligen, jävlar!!!!
Så, nu har jag gjort som alla andra tanter i sverige och klagat på vädret.

Idag har jag varit nere i Vbg och hälsat på mamma, hon verkade faktiskt pigg, lika knäpp som vanligt, då blev jag mycket lugnare =) Älskar dej!
Sen har jag även sagt hej då till min man som åkte till Österrike idag, det känns som att det blir tio långa dagar, är lite kärlekskrank redan.. min min min man! Kommer visserligen ha ganska fult upp medans han e borta så jag klarar nog detta fint. Jobbar massa nästa vecka, blir fyra nätter mån-tors.. pust...
Har varit mycket duktig o tvättat idag med, var längesen det var så fruktansvärt tråkigt.. ruggit att behöva gå mellan tvättstugan o lägenheten med.. burrrrrr.
Nu ska jag inte göra ett jota mer idag! Slänga mig på soffan o glo är planen, ska försöka komma i säng i tid idag. Är väldigt trött. Jag måste ju orka med morgondagen som bjuder en sväng på dansgolvet med tjejerna. Ska bli riktigt Roligt! Ska bara gå igenom detta med klädångest först så kan jag glädja mig åt kvällen som komma skall.
Stephanie är så söt, kommer och hjälper mej med mitt stora stora klädproblem i morgon, gulle dej Steff!
Nu verkar det som att Toffe kommer förbi på en öl, riktigt kul, har inte setts på skit länge, saknar honom massar!

En fet, blöt puss till min man!
Massa pussar o kramar till familjen!
En extra tanke till dig som väntar med spänning idag, något nytt i livet.. all lycka dig dig min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0