Happy Valentine


Alla hjärtans dag kom i år med, men denna dag har jag tillbringat ensam.
Är inte ledsen för det, mest jobbigt att hela dagen bli påmind om kärleken och att då inte ha min Kärlek hemma hos mig, det känns tråkigt! Saknar honom faktiskt redan, fast han bara varit borta i två dagar och åtta återstår.
Men det är nyttigt att sakna, men blir mer påtagligt när man inte ens kan prata med varandra.

Har tillbringat hela dagen o soffan, mysigt. Har bara diskat, duschat och gått till parkeringen annars har inte mycket blivit gjort, inget alls =)
Hade Daddy D här hos mig igår, kollade tv, film och åt middag o godis tillsammans. Riktigt kul att ha pappa på besök. Skulle gått ut med tjejerna ju men jag orkade verkligen inte, mådde inge vidare, blodtrycket var fruktansvärt lågt. Kunde knappt röra mig utan att bli helt snurrig i huvet.. riktigt vidrigt, och illamående, fyy, fick inte i mig mycket, kunde inte ens prova äta innan eftermiddagen då det kom ut innan jag hann känna smaken i munnen ens. Provade med en bit bulle som jag trodde skulle slinka ner utan problem men jösses va fort jag fick spotta ut den!
Är inte helt pigg idag heller, men känns lite bättre iaf, har inte kunnat äta särskillt bra men är inte lika yr..
Hoppas att morgondagen är bättre, blir jobb fyra nätter i rad nu nämligen... Hej o Hå

Skickar all kärlek till min stora kärlek, min familj, mina vänner!
Älskar er så mycket, utan er vore livet inte roligt!



Min Kärlek


Min Ester


Min Fia



Visst är min lilla familj fin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0