The dead are talking...and she is listening.


Solen skiner härligt ute!!! Och jag har dragit för fönstrena i vardagsrummet.
Jag har inte sovit nått bra inatt, har massa saker på gång som det måste funderas över en hel del.. Och så tänker jag givetvis på min lilla Mamma.. Kan inte hjälpa att jag blir orolig. Ska försöka sluta vara nojjig!
Har så mycket jag skulle behöva göra idag, men energin flödar inte direkt. Ska nog sätta mig ner och göra en to do lista! Bara att bita ihop och börja bocka av sak för sak.
Lika bra att börja på en gång. Får se hur bra det går för mig =)

  • Boka tvättid
  • Städa upp
  • Vattna blommor
  • Ringa Marks bostad
  • Besök i kinna
  • Hjälpa markus med att packa
  • Flörta med svärmor
  • Skicka in en ansökan
  • Boka tid hos frisör och för naglarna
  • Borsta Fia ordentligt
  • Massa mys med älskling =)

Kommentarer
Postat av: Nea

mmm.. svårt. Kan vi inte boka tid för naglarna nästa helg tillsammans??? Puss

2010-02-10 @ 18:21:27
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle vi kunna, Hanna ska förmodligen med oxå, känner att fredag kanske skulle passa bra. måste få det gjort då senast typ =)

2010-02-11 @ 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0