Torsdag



Denna dag,,, denna dag, när ska den ta slut?
Började väl bra, eller? Det var -15 ute!
Gick upp i tid för att ta mig ner till skene City (hehe) då det var dags att göra vid håret, fint skulle det bli!
La i nya slinor o klippte mig, Raija fick en chock när hon såg vilken utväxt det var, jag med faktiskt då det inte var alls lång tid sedan jag gjorde det senast. Kanske är det dit all näring har gått? Därför jag är sjuk hela tiden? Det är en teori ;o)
Fortsatte vidare till Hanna efter detta mycket trevliga besök.
Spana in hennes nya väldigt mysiga lägenhet. Drack te o skvallrade, hade det bara gott ihop.
Hon ska tillbringa sin helg i Ungern tror jag det var, tillsammans med sin man på fint hotell o bara mysa! Gott, det är du verkligen värd hjärtat mitt!
Har inte varit på något vidare humör denna dag, nedstämd och allmänt irriterad på allt.. Tänker på mor min. <3

Har precis kommit hem efter ett besök hos svärföräldrarna, fick lite kläder av M, jätte roligt!
Nu ska det bli film med mannen och hans lillebror, mycket enerverande tillsammans och jag blir tokig på dom, men älskar dom.. jävligt djupt inne någonstans.. långt inne haha... jo då det gör jag visst, mycket!..
Mysdax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0