Zolpidem

Jag fick en god natt... vaknade inte förän markus kom hem från jobbet, tacka vet jag insomningstabletten.
Inge vidare att ta varje natt men ibland, när man är helt färdig och ändå inte får vila i sämnen så är det skönt att ha till hands.. Minns dock att jag drömde en massa, men var inte så tröttande då det var väldigt verkligt.
Drömde bland annat att mina sjukhusräkniing kom från det att jag var inlagd.
I drömmen gick den på 900 kr och jag letade hemma efter fakturan då jag "visste" att jag fått den! men fel fel fel Emelie..
Den kom så snällt på posten idag o gick "bara" på 740 kr =) Bättre än i drömmen iaf!
Denna dag har jag inte fått överdrivet mkt gjort, men ändå.. jo faktiskt en del.
Jag.. nej Vi har städat, lagat mat, handlat lite, ringt o skällt på marks bostad, ordnat bilderna och faktiskt skottat snö.. jo men det tycker jag är helt ok!
Nu kommer Markus hem från träningen, så nu ska vi nog mysa lite innan det är dags för sängen..

Natti allihop, dröm vackra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0