full rulle



Min födelsedag blev jätte bra!
Dagen innan bjöd min man mig på bio, såg på luftslottet som sprängdes, skit bra film. Har längtat efter den!
Lördagen blev det först mys med Storasyster och Hanna inne i borås, shopping och fika =)
Sen kom det lite fler än väntat på kvällen. Vi var Gaanska många! Alla var så söta och jag fick skit fina presenter (vilket jag inte hade en tanke på att över huvudtaget) Trevligt!
Lite stök, nån dryg jävel, men de goda vännerna vägde upp detta ordentligt!
Det var dock inte roligt att städa igår,  var ett ganska kletigt golv vi hade att göra med, hur kan man spilla så mycket egentligen?
Letade som en idiot efter min lilla "korg" med kaffefilter också, upptäckte att de satt högt uppsatt ovanför dörren på en spik, tack du långa människa som satt dom där, haha..
Idag väntar lite finputsning på lägenheten, laga bilen så gott det går för att jag ska kunna ta mig till jobbet inatt.
väntar på bilder från kalaset men det är ju mina kära vänner som har dem så vi får se när det kommer.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0