Massa snö

Natten till onsdag trodde jag att hela huset skulle snöa igen! Jobbade ju och såg hur snön föll oavbrutet och i samma mängd hela natten lång. Det blev verkligen massa snö! jätte mysigt men tyvär så förstörde det planerna vi hade för kommande dagen.
Då skulle vi ju till Fbg, eller en bit utanför på kalkon-middag. Men med tanke på att det snöat hela natten och fortfarande snöade när vi skulle åkt, det hade hänt 20 olyckor på den väg där vi skulle åka och den var avstängd några timmar under natten så blev beslutet att stanna hemma. Fick så dåligt samvete och blev jätte ledsen då jag vrkligen sett fram emot detta länge, och alla skulle ju komma, vet inte om det hänt förut!
Men det blev inte så iår iaf. Jag, markus min käre bror och hans tjej blev hemma... TRÅK!!!
Idag vaknade jag och var livrädd! vet inte vad jag drömt men upp fort som fan ur sängen och försöka vakna till, gick på toa, sa god morgon till markus som va uppe sen la jag mig på soffan med Fia på bröstet och det tog inte många minuter innan jag somnade om gott.
Men gissa vad jag vaknar av sen? jo jo, vem ringer om inte Chefen? =)
Det blev jobb inatt, hade sett fram emot lite långledigt, men det e gott med extra pengar med, Ska bli lite roligt för vi är tre som jobbar inatt med tanke på situationen på jobbet så det blir jag, pappa, och Margita, ska bli roligt =)
Ska nog ta o krypa ner i soffan nhos min älskling igen, mysa lite och försöka ladda lkite innan jobbet.
Tänkte städa upp ordentligt här idag och måla sängstommen men nu ska jag jobba och då tycker jag om att vara lat innan =)
Mysmysmysmysmys idag istället!!!

Ha det gott alla!!
Ses ikväll pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0