är huvet ditt trasigt eller hjärtat ditt svart



?






Mina små kottar!

Två nätters jobb och idag på morgonen var det till att skynda hem från jobbet för att hämta upp mina bäbisar och mannen för att köra till blå stjärnan i borås. Sterilisering var det denna dag.
Va ont det gör i mitt hjärta att lämna bort de små liven, jag nojjar sönder. Är livrädd att dom ska ha ontontont, att dom ska vara arga på mej, att nått ska gå fel, ja listan är lång...
Vetrinären tyckte att dom var SÅÅ fina, stolt ;o)
Men nu är det snart dax att hämta dom, vill inte vänta mer, det va jätte konstigt att komma hem igen, och inte mötas av dom... hoppas att det blir första och sista gången!


Älskade bäbisar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0