onsdag


Nu var det redan onsdag!
Alla dagar går så väldigt fort. Kanske är för att jag faktiskt, hör och häpna, sysselsätter mig på dagarna.
Jag tränar, träffar vänner, är ute o går, umgås med min man.. ja, jag njuter av dagarna.
Har suttit inne hemma ensam för länge tror jag, har inte tänkt på det så mycket förut, men nu känner jag det. Jag vill inte missa någonting alls! Mår riktigt bra av att träna, det är ju skitskönt!
Har min trogna träningsbuddy Hanna och vår nya vän är svett! Love it!
Var riktigt jobbigt idag faktiskt haha, körde ett pass Ki balans först vilket i sig inte är så utmattande eller svettigt men man jobbar med hela kroppen och det märktes när vi gick till gymmet efteråt för att bränna lite fler kalorier. Blev monster trött o helt lökig på nolltid! men ack så gott det är ;o) Sedan blev jag bjuden på lunch av prinsen min och det var riktigt gott vill jag lova. Vi fick även tummen ur att tvätta bilen ordentligt och boka en tid hos bildoktorn som ska plåstra igen det hål som gör att vår köra V70 har fått rökhosta. Finfin blir den!!

I morgon blir det nog en vilodag och sedan arbete på natten.
Fredag träffar jag min Hanna och bränner bort lite till av hullet sen hoppas jag att jag kan sitta o kolla tv hela kvällen o bara päsa, men är sällskapssjuk... måste leta vän för fredagsmys!
Vi får se vi får se vad som händer och fötter.
Nu ska kaffet in i kroppen, Lovely

Jag och lillprinsen, mosters älskling! Mina fina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0