det fina i livet



Idag har jag haft min Pappi på besök!
Suttit ute i det härliga vädret i flera timmar o bara suttit.
29 grader i skuggan visade idag, hur skönt är inte det!
Sen kom det vi väntat på, åskan, och den kom med besked!
Då blev det matlagning, korv stroganoff serverades idag.. mums!
Det knallar fortfarande lite ute hör jag, kura upp mej i soffan igen o kolla Hockeyn,
nu slår vi skiten ur de rööeeviideeää .. danmark..






Vilken mysig kväll jag fick med min Hanna!
Popcorne saft och Grey's Anatomi, och massa trams, perfekt.
Har även planerat våran gemensamma semester hehe,
fast det är en Schtek-avgift på 5000kr som svider lite...
sen måste vi köpa seglarskor o ralph lauren skjortor, smör till håret.. eller hur var det Darling?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0