Don't Ask, Don't Tell


Sitter i mörkret och smider planer
Vad för planer?
Sådana ni ännu inte får veta något om...
Min hemlighet, bara min... ni får inte veta =)
Kanske sen, men jag tror det blir bra. Jag vill att det ska bli bra.

Saker måste få ett avslut, andra måste börja..
Jag är förvirrad och förkyldd,
Satan har varit och hälsat på
Kraften att börja, gömmer någon den för mig?
Förändring, kan den vara nära?

Var det mina spöken från förr som skrämde mig igår?
Men vem var här idag?? Ensam men aldrig helt, mer förvirrande...

Ge mig ett rus att spinna på tills saker reder ut sig, ge mig den kraft jag behöver
Var är min räkmacka? Har hört att det glider bra med dom...

Du tror jag ger mig
Jag har inte ens börjat...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0