bebismys


Vaknade, klev i kläder, lite kladd med maskaraborsten och håret på ända i något som skulle likna en knut.. nåväl, åkte o köpte kaffe o lite gotte till sen begav jag mej mot hålan Fritsla för att besöka min kära vän Linda. Klämma på hennes underbara son Joel och bara mysa. Stackarn har kolik så det är inte många tysta stunder. Det är tur att han är så otroligt fin! Till och med söt när han skriker =)
 Har kommit fram till att "våra bästa år" måste vara den trögaste och löjligaste serien som gjorts, det är lite lustigt att kolla på det för det händer typ samma saker som det gjpprde för tio år sen.. Hur orkar dom? Jag menar uppenbarligen är idéerna och fantasin för handligen slut för längesen. Lägg ner det nu istället!!!

Nu blir det en kopp kaffe o lite serier, sen ska jag.. Jag LOVAR,, ta tag i lite plugg ;o)


Hejj hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0