ditt hjärta är kallare än snö



Fasen vad kallt o snö det är, ser fram emot att vara ute och jobba i nattpatrullen inatt?? Njaeee...
Jag tycker INTE o att frysa! Jag har fått fixa o trixa hemma just på grund av detta. Det är nämligen så att jag har ett telefonjack i sovrummet på min sida av sängen.. Därifrån BLÅSER det iskallt, det drar inte lite uta det blåser ta mej fan in kall luft! Det grejja vi med bomull och plåstertejp! Fint Emelie =)
 Tjocka ludna strumpor, en alldeles för stor skjorta och ett härligt duntäcke så kan jag sova gott.

Nu måste jag nog kasa ner i soffan med ett glas julmust och dega lite innan jobbet. Borde plugga... får se..



Ät inte gul snö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0