Dit solen inte når



Det såg riktigt kallt ut när jag steg upp i dag, frosten ligger över gräset och kan nästan känna hur kallt det är bara av att se på det! Gott att klä på sej mysiga kläder och vrålfula men varma luddiga strumpor =)

 Denna dag ska nog bli bra. Först väntar lunch med Emmi, ska bli riktigt trevligt!
Sen blir det ett besök i fritsla hos Linda =) Mys..

Funderar på om jag skulle väcka mannen. Roligare när han är vaken haha, ond jag är.
Han kom hem efter matchen igår kväll med en mindre vacker tumme. Jag undrar jag om den verkligen är hel. Men vill han gå till vårdcentralen för att röntga den? Nejnejnej, det orkar vi inte med, enveten!
 Jag får väl tycka lite synd om honom iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0