En dag hit eller dit.


Röv! sur jag blev när jag kom på att jag var sen med att anmäla mej till tentan.. Får bli det 2 Dec istället. väl väl väl.. 
 Redovisat uppsatsen, gick ju kanon!! ? Det beror visserligen på vad man skulle göra.
Inte alls veta vad man ska säga så man babblar på och sitter o flinar hela tiden så fick jag full pott! HIGH FIVE!!!

 Denna fantastiska onsdag har jag en dejt med McDreamy,
ser fram emot detta. Bara 30 min kvar Darling ;o)







Flammms o Trammms
Trött som en säl efter pingismatch mot Tiger Woods



Kommentarer
Postat av: Nea

Jamen grattis, jag sa ju att du är bra! Du ska fanimej lyssna på storasyster! puss

2010-10-31 @ 09:30:53
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0