Oktober min sköna



Haft en underbar dag ute med min Kärlek.
Tog bilen till Hyltenäs kulle och strosa runt där uppe ett bra tag. Tiden gick fort!!
Hade med oss fika och en filt men det blev inte av, glada och med barnasinnet kvar blev det istället
så att vi kröp runt i ruinerna under mark och klättra kanske lite i träd och på stora stenar,
kastade äpplen och gömde oss för varandra i skogen =)
 Du är underbar att dela livet med Markus!!!



Lite flummiga bilder från våran dag..



På väg upp, en otroligt vacker allé!




Min Markus, vi sitter uppe på "muren" och det är sjukt högt men en fantastisk utsikt!





Kärlek..



En liten bit av den fina utsikten





Jag har en gren i nacken.... ???




Och vi klättrar lite, Markus fick dock dra upp mej sen, jag hängde där på stenen
och såg dum ut.. men värre såg jag nog ut när jag skulle försöka ta mig ner ;o)




Varför går jag med på ett sådant foto?
Kan det vara så att Markus får allt konstigt att verka normalt?
Eller är jag väldigt lättövertalad?





Och givetvis, trädet. Det är väldigt mkt högre än det ser ut ;o)





Kommentarer
Postat av: Nea

Så härliga bilder!! Nice sistah

2010-10-14 @ 18:26:52
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0