grönt är skönt


Har suttit och tittat ut genom mitt vardagsrumsfönster... ganska länge.. Vet inte vad det är jag tittar på.. Är ganska långtråkigt.. Det är fint bakom vårt hus, men det slår mig hur mycket jag längtar efter att åkern och dalen ska bli grön, hur träden ska lysa med sin gröna färg, blir man inte lycklig av det? Eller är det den nuvarande färgen som gör en deprimerad.. en brungrå död färg syns överallt.. Ge mig vår!!

Nu ska jag sluta glo och ta tag i dagen, vika och stryka tvätt står på schemat, sen tänkte jag överraska min man med ett besök på tippen och en ordentlig städning av klädkammaren. Tror ni han blir glad? =)



Kommentarer
Postat av: Bossanavp

Nooot :)

2011-02-23 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0