först blev jag förbannad, sen glad


Lustigt hur humöret kan svänga på så kort tid, men det är det där med morgonen, kanske inte min ljusaste stund på dagen. Och framförallt inte om någon bestämmer sig för att väcka mig när jag inte alls känner för att vakna..
 Sen blev jag iaf mycket gladare när jag gick upp, det var tyst och lugnt i lägenheten vilket tydde på att det inte var folk i mitt kök. Mycket riktigt, det är klart!
Blev riktigt nöjd med resultatet! Nu måste jag ju faktiskt köpa lite nya saker dit, gardiner, någon hylla kanske, en duk? Jo då!
Helgen bjuder delvis på jobb.. inatt.. känner mig inte så taggad just nu, mår illa och är trött. Frukost??
bläk..
Hoppas på att komma iväg till systra mi i morgon!



Jävligt less på vädret!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0