Måste glömma, jag ska sluta drömma



Är helt slut efter dagens jobb...
 Löjligt stressig dag, kändes som en miljon patienter på ingen tid alls
Idag har jag kommit på att jag tycker om att jobba med barn,
 de första gångerna verkade det skrämmande, nu älskar jag det.
Det är jobbigt att de är sjuka och att jag har en roll där jag tvingas "göra dom illa"
Men att göra detta på ett bra sätt, och få ett barn att inte vara lika rädd är så otroligt givande,
och en riktig utmaning.. Underbart.. Det ger mycket..



Lägenheten behöver fortfarande städas, och min röv är parkerad i soffan utan någon tanke på förflyttning..
 Billig städfirma? Tips någon..



Regnet gör mig ledsen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0