Min fina mamma

Hur lyckligt lottad är inte jag?
Har världens bästa mamma!
Har spenderat hela dagen med denna underbara människa, vi hann med mycket kul och lite nyttigt..
Det är inte alla som borrar hål i en gippsvägg med en hovkrats!
Det blev så där bra kanske, men det var faktiskt vägen och pluggens fel, ej vår eller vår goda idés fel..
Köpt några julklappar och pyntat finfint i adventsljusstaken =)
Fick fina saker av mamma. OCH ett par skor!!!
Ska försöka slänga in några bilder i morgon..
 Nu ska jag i säng när jag proppat mp3n klart med musik, i morgon är det gym som gäller..
Såg en underklädesreklam och blev riktigt illa till mods när jag titta ner på min mage, lite lätt skitsvullen efter god kvällsmat ;o)

Hejj o hå!

Tack mamma för bästa dagen på länge!
Älskar dej



Kommentarer
Postat av: Bossan

Tack själv min underbara unge!

Vad vore mitt liv utan dessa underbara stunder..NADA!

Jag är sååå tacksam för mina ungar.

Tack för att ni finns i mitt liv <3

Puss på näsan

2011-12-01 @ 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0