Jag vinner, det vet du!


Det har varit 6 riktigt jävliga dagar..
Brutal smärta har blandats med förtvivlan.
Idag älskade jag en annan man än min egen. Han heter Mikael och är tandläkare,
han andades med mig när paniken kom, förstod mina tårar, och lyssnade på vad jag hade och säga.
Dessutom gav han mig extra bedövning så att jag skulle slippa känna något och kunna få gå hem och lägga mig att sova gott några timmar  samt skrev ut starkare värktabletter, ja, jag älskar dej idag!
Jag njöt varje sekund hela munnen var bedövad, till och med när jag råka dreggla ut vattnet jag drack och inte märkte det förrän det blev blött på armen... Det var fyra ljuvliga timmar!
Inte nog med detta så har han skrivit en remiss, så, även om det kan ta tid så ska det onda aset bort från min kropp, och jag kommer sova såååå gott under hela tiden! Vem FAN vann nu TANDJÄVEL!

När jag ligger här och lurar så har jag trots att jag gråtit, skrikit och tyckt synd om mej själv i snart en vecka, haft en kanon vecka!
Det har hänt massa fantastiska saker!
Jag har fått träffa de bästa tjejerna i världen hemma hos mig med mat och vin,
Jag har fått veta att min älskade vän har sitt bröllop framför sig snart (Grattis min fina, ingen förtjänar det som du!)
Jag har fått glädjande besked om boende
Jag har kommit framåt i mitt jobbsökande
Jag har fått bekräftat av min man hur mycket han älskar mig
Jag har blivit påminnd av vilken fantastiskt omtänksam och vacker familj jag har
Och så mycket mer!
Nu ligger jag här och har bara liite ont men ett stort leende på läpparna

Nu kommer jag somna gott!


Mina fina, Jag älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0