planer för student

Idag har jag och mamma pratat och planerat inför Lillebrors student. Det närmar sig så fort! Lite väl fort nästan...
Det kommer nog bli jätte bra hoppas jag. Det ska bli en dag han minns! Tänker inte skriva några detaljer ifall du skulle läsa Andreas, man vet aldrig... hehe du får se hur det blir. puss till dig!

   Upptäckte ett sår i fias huvud idag, hon och Ester måste ha slagits, dumma bäbisar!
Var och kollade på årets studenter som skulle på bal idag. Dom va så fina, vissa, andra skulle man vilja räcka till en spade så dom kunde gräva ner sig.. jösses.
 Markus lillebror och hans tjej var så fina, helt sagolikt! =) kommer förmodligen med i tidningen oxå. Emelie hade en jätte fin klänning, väldigt speciell, men det är ju hon med. Fin fina tjejen!
  Åkte upp till min Linda sen med, drack lite kaffe. Funderar på att hitta på nått kul tillsammans i helgen, vet inte vad, men vi har inte träffats och gjort någonting tillsammans på så länge nu så det är absolut dags. Får passa på när Markus jobbar med =p girls onley!   Ska bli riktigt roligt. Hon och Maja kommer förbi i morgon oxå efter jobbet när Linda hämtat plutten på dagis. Mysigt. Inte haft henne hemma på länge nu. Det blir liv i huset när jag psassar henne vill jag lova! haha

I morgon blir det Gällstad oxå, ska kolla på skor på systerysters jobb, dom har tydligen en bra rea. Låter fin i mina öron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0