Snart midsommar

Nu är det snart midsommar! Ska bli riktigt roligt, ska upp till Högsäter, jag Älskling, Natta o Uffe.
 Ska äta o dricka gott. Lördag ska vi till skjutbanan, skjuta lerduvor, prick pistol o grejjer med grill och öl. Mys mys!!!

Var hos mamma igår innan jobbet, hade så mysigt, vi tittade på gamla saker hon hittat som hon sparat sen vi var små, teckningar brev och dyl. Sen tittade vi på journalen från när hon var gravid med mig. Riktigt roligt att läsa om graviditeten och förlossningen. Jag vet att från det att mamma fick krystvärkar, behövde hon bara göra två st, det tog åtta minuter sen var jag ute och skrek. Låter smidigt och bra, hoppas att min bäbis är lika snäll! =)

Har jobbat inatt, det var fullt upp hela natten, det hände mycket, plus att vi skulle till och bona alla jävla golv! suck... gris jobbigt! Hoppas natten blir lugnare så att jag inte är helt slut i morgon när vi ska åka.

puss o kram till alla mina kära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0