idag denna dag

Måndags kvällen spenderade jag tillsammans med syster och mamma, mysigt, vi var dock ganska trötta så blev en ganska tidig kväll. Kände mig inte som världens roligaste människa.
Sov sämre än en hundskit sitter bra under ett par nya skor.. (väldigt illa) då Syrrans grannes barn inte alls va sugen på att sova utan tränade stämbanden hela natten istället.. Mycket störande.. ville slita mitt hår till slut.
Nåväl, när mamma körde mig från hänglem till hillared tror ni inte att det kommer snö då? jösses, ville skrika och gråta, det ska inte snöa i Oktober!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu sitter jag på häcken hemma hos far, har jobbat inatt och har två nätter kvar, skönt att få lite timmar. Men det känns att jag inte jobbat på 14dagar, va så trött inatt, helt slut verkligen.
Nu är det snart dags för mat här, Linnéa kommer oxå, sen ska far och L åka och hämta bil.. så jag kan låna den :p hehe... blir nog sängen för  mig när jag ätit, ladda för natten.
En stor puss till min Prins där hemma!
saknar dig massa
Käraste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0