Längtar tillbaka

  Saknar redan sommaren, är inte mycket för regn och rusk! Tråkigt väder, visst e hösten fin om träden blir färglada och solen skiner men tycker inte att de höstdagarna är så vanliga här :s Nu är det fan snart jul med, har köpt två julklappar redan ;o) hihi




brännboll på Valborg!


Natten var intensiv på jobbet, fick inte sitta ner någon längre stund, både jag och pappa (som jag jobbade med) hade så ont i våra kroppar när vi åkte hem.
 Var ändå skönt att vara där inatt när det hände lite saker och man fick känna sig ärligt uppskattad. Det är det som gör jobbet värt att leva med, de små stunderna av tacksamhet och när man kan ge så mycket fast man gör så lite.. Det är guld värt!
 Får hoppa in extra inatt med, så slipper jag känna att jag måste ta lördag. Då kan jag vara med hemma när vi har bjudit hem folk, känns ju bra, inte kul att bjuda människor och sen e jag inte där haha. å ja, alla mina nära och kära är välkommna på ett par öl på lördag hos mig och markus, ni vet om ni är älskade eller inte  ;o) mouahahaha

Satte mig med min blogg igår kväll, pillade med stilmall i ca 2 timmar, fick till det riktigt snyggt, MEN så la jag in en sak fel, och fick inte rätt på det så det va bara att klicka bakåt för att inte förstöra hela skiten och ingen ändring blev sparad. Känner mig inte så inspirerad att försöka igen, bitterfitta skulle man kunna kalla mig!





Kommentarer
Postat av: Nea

Tompen kan.. han grejar lite med min nu :)

2009-10-21 @ 20:24:48
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0