Ny vecka

Då var det ny vecka. Har inte mycket inbokat men brujar vara ganska fullt ändå har jag märkt, inte mkt jobb, bara torsdag, kan vara ganska skönt iom att vi åker till Köpenhamn på lördag för att gå på konsert!
Ska bli grymt kul. Inte gjort något på länge så nu är det dags. Vi har inte bestämt oss för var vi ska sova ännu men alternativen är många så det är ingen fara.
Idag har jag bara haft det gott. Tog ett bad, tänte ljus o lyssnade på Camilla Läckbergs bok "fyrvaktaren" är än så länge riktigt bra! Låg där och päste en bra stund sen kom min kära in och sa att vi skulle gå ut och äta lunch när jag var färdig.. Va nere i Skene bara och åt lunch buffe. smarrigt! Sen tog vi promenaden hem och la oss på soffan och kollade lite på tv. Nu har han åkt för att träna och sedan jobba. Min dag har varit underbar, inte sant =)
Upptäckte idag oxå att jag fått en del komentarer på mina inlägg, hehe har inte kollat det tidigare, så tack syster för dina komentarer =) puss!
Tänkte nu göra en kopp te, sätta mig här igen och se om turen med blogg design plötsligt har vänt!

kramar


Lite suddigt.. men så mysigt =)


Kommentarer
Postat av: Nattis

Så fint gumman... Måste vara skönt med ett badkar nu va efter all tid med bara en liten dusch=) ÄLSKA

2009-10-27 @ 04:51:26
URL: http://aupairinnewzealand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0